چرا هر شب تورو دارم!

*عاشقانه*

چرا هر شب تورو دارم!

چرا هر شب تورو دارم؟

چرا هر شب تورو دارم؟
بدون اینکه حتی یک نفس از من جدا باشی
چرا تو جاده گم می شم؟
بدون اینکه حتی یک نفس پیدا شی
چرا از بی تو می ترسم
همش دستات و می گیرم
تو ماه و بردی از شب هام
من از بی ماه، می میرم



واسه چی...
تو هنوز توی عمق ترانه ها می
واسه چی...
واسه چی...
توی هر نفسم تو هنوز باهامی
واسه چی...
مگه نه اینکه دستام و ول کردی
نذاشتی با تو دنیام و بسازم...
تو را هر شب به این جاده ی تاریک و نمناک
واسه چی... می بازم؟

چرا این جاده می پیچه؟
همه اش سمت یه بی راهه
چرا من از تو جا موندم؟
چرا دنیا پر از راهه؟
چرا دستامو ول کردی؟
چرا خواستی که تنها شم؟
نمی بینی که عمر من
مثه یه قصه کوتاهه
مثه یه قصه کوتاهه...



نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت15:59---2 تير 1391
با سلام
بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود
من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.
اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...
سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .
توفیق رفیق راهتان باد عزیزم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ساعت 10:51 توسط نیلوفر |